7 feb. 2023: Externe kennisdeling – Aanschaftrajecten
Klinkt het volgende voor u ook bekend?
“Het aanschaftraject is ontzettend bureaucratisch en leidt alleen maar tot vertraging”
“Hadden we deze functionaris maar eerder geraadpleegd in het aanschaftraject”
“Hebben we de juiste documenten in het aanschafdossier?”
Samen met jullie slaan we graag de handen ineen om de best practices voor aanschaftrajecten te bespreken. Daarom organiseert Meditain een kennisdeling op dinsdag 7 februari 2023 van 13:00 tot 17:00 uur op ons kantoor in Utrecht.
Tijdens deze middag zullen we met elkaar ervaringen delen over het aanschaftraject, waarbij zowel knelpunten als oplossingen die werken in uw zorginstelling aan bod komen. Alle functionarissen die nauw betrokken zijn bij aanschaftrajecten zijn welkom in de kennisdeling. U kunt zich aanmelden via dit formulier.
We hopen u graag te zien!
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Stephanie Mezger via 030-20 90 970 of stuur een mail naar info@meditain.nl.
-
Datum
15 december 2022