Meditain breidt uit met nieuw Service Management Team
Vanaf 1 februari versterkt Meditain zijn dienstverlening door de lancering van het Service Management Team. Met deze uitbreiding spelen we in op de groeiende behoefte aan deskundige en efficiënte support. Ons nieuwe team, bestaande uit experts op het gebied van IFS Ultimo, Hexagon EAM, datamanagement en interfaces, richt zich op zowel interne als externe support. Hiermee bieden we klanten directe ondersteuning bij vragen en technische uitdagingen.
Daarnaast introduceren we een nieuwe supportdienstverlening. Dit biedt klanten verschillende voordelen. Zo kunnen zij rekenen op snellere reactietijden, waarbij het niet langer nodig is om volledige dagen in te plannen voor kleine vragen. Daarnaast wordt de administratieve last verminderd, doordat klanten direct geholpen worden zonder ingewikkelde processen. Mocht een vraag overgaan in een consultancytraject, dan wordt er altijd een interne overdracht verzorgd naar een van onze andere teams.
Ook op het gebied van monitoring en onderhoud neemt Meditain een proactieve rol. We bieden oplossingen voor continue monitoring, zodat problemen vroegtijdig worden gesignaleerd en opgelost. De leverancier handelt zelfstandig mogelijke issues af en garandeert zo maximale operationele beschikbaarheid en verminderde impact op essentiële processen.
Met deze uitbreiding blijft Meditain zich inzetten voor betrouwbare en efficiënte oplossingen.
Voor meer informatie over onze nieuwe dienstverlening kun je contact met ons opnemen.
-
Datum
18 februari 2025